Uvjeti poslovanja Internet trgovine kameja.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (N.N. 79/2007; 125/07; 79/09; 89/09), glava VII. – Ugovor sklopljen na daljinu, te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. Kameja d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.
Svi proizvodi ponuđeni u našoj internet trgovini naručuju se odabirom, korištenjem menija "Pregled košarice" i popunjavanjem elektroničkog formulara. Kada svi podaci budu uredno primljeni, dobiti ćete obavijest na ekranu kao i putem elektroničke pošte da je Vaša narudžba zaprimljena s uputama za plaćanje.
Potvrda narudžbe zajedno s ovim Uvjetima poslovanja predstavlja Prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP. Potvrdu prethodne obavijesti (Članak 44. ZZP) kupac će primiti zajedno s računom za kupljenu robu.
Kupac je svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske te koja izvrši narudžbu i plaćanje u internet trgovini kameja.hr. Sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača, ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
Sve cijene su navedene u eurima s uključenim PDV-om. Cijene vrijede u trenutku naručivanja, u slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni prodavatelj će o tom prethodno obavijestiti kupca. Zadržavamo pravo na pogreške, u slučaju pogreške bit ćete obaviješteni.
Plaćanje je moguće izvršiti:
Podržane kreditne/debitne kartice: Premium Visa®, MasterCard®, Maestro®, Visa i Diners.
Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kartici, koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama trgovaca. Kontrolni broj služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku online kupnje i smanjuje mogućnost zlouporabe. Položaj kontrolnog broja ovisi o kartici. Za izabranu karticu unesite odgovarajući kontrolni broj prema sljedećim uputama:
Sve osobne podatke o korisniku kartice, potrebno je upisati koristeći samo slova engleske abecede. Ne koristiti hrvatske dijakritičke znakove (č, ć, đ, š, ž) ili znakove nekih drugih jezika (ß, ç, ä, ë, ö i slično). Umjesto njih pisati c, dj, s, z ili druge odgovarajuće znakove.
Ime i prezime - potrebno je upisati točno kao na kartici (bez čćđšž) koristeći slova engleske abecede.
Adresa, Mjesto, Poštanski broj, Država - upisuje se točno kako je napisana na računu koji korisnik prima od kartičara (bez čćđšž) koristeći slova engleske abecede.
Broj telefona - upisati broj koji se može nazvati u slučaju potrebe provjere narudžbe.
E-mail adresa - upisati važeću e-mail adresu na koju će se poslati obavijesti o autorizaciji, terećenju kartice ili otkazivanju transakcije.
Kada kliknete Plati, vidjet ćete potvrdu o Vašoj narudžbi koja će biti poslana na Vašu e-mail adresu. Nakon što je uplata evidentirana, kupac dobiva obavijest u elektroničkom obliku sa naznakom o isporuci. Obavijest će dobiti tijekom prvog radnog dana od trenutka kupnje (ponedjeljak-petak od 8:30-16:30). Papirnati račun bit će poslan kupcu zajedno s pošiljkom.
Radi Vaše zaštite, WSPay sustav nam ne dopušta naplatu većeg iznosa niti uvid u Vaš broj kreditne/debitne kartice. Vidimo samo broj transakcije koji se šalje na naplatu ili otkazivanje prema kartičaru. WSPay sustav onemogućava sudionicima u procesu kupnje pristup podacima za koje nisu ovlašteni: banka, primjerice, može vidjeti samo financijske podatke, ali ne i podatke o sadržaju kupnje, dok, s druge strane, mi vidimo samo podatke o sadržaju kupnje, ali ne i financijske informacije o kupcu, (broj kartice, stanje i sl.).
Plaćanje American Express i Diners kreditnim karticama moguće je do 6 rata.
KAMEJA D.O.O.
TOMISLAVOVA 3
10000 ZAGREB
HRVATSKA
OIB: 36278205045
upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, registarski uložak MBS 080063355, temeljni kapital 5.300,00 €
Vesna Kramar - jedini osnivač i direktor
Cijena dostave nije uključena u cijenu proizvoda. Cijena dostave je fiksna i iznosi 4,5 eura bez obzira na veličinu narudžbe.
Naručeni proizvod ćemo Vam isporučiti najkasnije u roku od 7 radnih dana od narudžbe, rok isporuke teče od primitka sredstava na naš račun (osim u slučaju plaćanja pouzećem, u kojem slučaju rok isporuke teče od trenutka zaprimanja narudžbe). U slučaju otoka i malih mjesta, zbog slabije povezanosti i neredovitih linija prediviđeni rok dostave je unutar 15 radnih dana od narudžbe. Ukoliko naručenog proizvoda nema na zalihama, obavijestit ćemo Vas telefonski ili mailom i dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje isporuke. Ukoliko naručite nekoliko proizvoda, isporučit ćemo Vam one proizvode koje trenutno imamo na zalihama.
Dostavu unutar RH vrši GLS - General Logistics Systems Croatia d.o.o., Stupničke Šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik.
Kupac može, shodno Članku 45. ZZP, otkazati narudžbu ne navodeći za to razlog u roku od dvadeset i četiri (24) sata. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od trenutka kada je kupac naručio proizvod. Kupac nas pismeno, elektroničkom poštom mora obavijestiti o otkazivanju narudžbe.
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Bilo kakav trošak povrata proizvoda snosi kupac. Proizvodi koje kupac vraća moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda te broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Prodavatelj je dužan vratiti novac unutar 14 dana od trenutka primitka povrata robe. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kupac prilikom preuzimanja originalno zapakiranog paketa i obaveznog potpisivanja na dostavnici potvrđuje da je roba uredno isporučena. Obrazac za povrat/reklamaciju možete preuzeti klikom na ovaj link.
Za sve artikle vrijedi zakonski propisano jamstvo od 6 mjeseci. Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je artikl, primjerice, promijenio svojstva, a što proizlazi iz nepridržavanja propisanih postupaka njege i održavanja, Kameja d.o.o. ne odgovara za nastala oštećenja. U protivnom artikl možete vratiti i on će biti zamijenjen za isti ili srodni artikl, a samo u slučaju da nismo u mogućnosti učiniti gore navedeno, za isti će Vam biti vraćen iznos vrijednosti artikla unutar 3 radna dana. U slučaju reklamacije, molimo Vas da nas prije vraćanja robe obavjestite elektroničkom poštom sa objašnjenjem problema.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 8., kupac može svoje pisane prigovore poslati elektroničkom poštom na: kameja@kameja.hr. Na sve primjedbe i prigovore tvrtka Kameja d.o.o. odgovorit će u roku od maksimalno 15 dana.
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
Autorska prava su u cijelosti zadržana. Cjelokupan sadržaj i formati na stranicama www.kameja.hr su vlasništvo tvrtke Kameja d.o.o. Sav sadržaj koji se nalazi na našim stranicama, ukoliko nije u osobne svrhe, ne smije se bez našeg dopuštenja koristiti niti dalje ustupati trećim strankama.
Autorska prava u bilo kojem skinutom materijalu nisu prenosiva na Vas u slučaju bilo kakvog skidanja ili kopiranja. Nije dozvoljeno reproducirati, objavljivati, distribuirati, pokazivati, modificirati, kreirati derivirani rad, prodavati ili sudjelovati u prodaji, ili eksportirati u nijednom slučaju, u cjelini ili u dijelovima, bilo koji dio sadržaja, stranica.
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Kameja d.o.o. prikuplja samo osnovne podatke o kupcima isključivo u svrhu kontakta i/ili izvršavanja dostave naručenih proizvoda. Prikupljeni podaci dijele se sa dostavnom službom koja izvršava uslugu dostave naručenih proizvoda - General Logistics Systems.
Svaki korisnik u bilo kojem trenutku može zatražiti zahtjev za brisanjem svojeg korisničkog računa i osobnih podataka na mail webshop@kameja.hr
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Unos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 128-bitne enkripcije koju osigurava WSpay sustav za online autorizaciju kreditnih kartica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi posredstvom PBZ Card-a korištenjem sustava WSpay za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Stranice na kojima se unose podaci o kreditnim karticama ne pamte unešene podatke niti se podaci o brojevima kreditnih kartica spremaju u baze podataka. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.